Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Αυτό που μπορεί να εκνευρίσει απίστευτα κάποιον είναι η αλλαγή για χάρη της αλλαγής

Ο Hugh Johnson γράφει για την αλλαγή στον κόσμο του κρασιού, λέγοντας πως το «Νέο» είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής λέξη σε οποιονδήποτε κατάλογο πωλήσεων… Η πρώτη είναι το «Δωρεάν».

του Ζήση Πανάγου

Εμείς οι σκαριφητές δεν μπορούμε να του αντισταθούμε: εγγυάται την αντιγραφή του ενός ή του άλλου είδους. Ακόμη και στον αργά εξελισσόμενο κόσμο του κρασιού, όπου το κύριο ήθος του προϊόντος είναι η ιστορική συνέχεια, το «νέο» πουλάει.

Για κάποιον σαν εμένα με έντονη αίσθηση της ιστορίας, για να μην αναφέρω συντηρητικά γούστα, μπορεί να είναι λίγο ανησυχητικό. Δεν είναι πραγματικά η αλλαγή που με ενοχλεί. Πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Αυτό που μπορεί να με εκνευρίσει είναι η αλλαγή για χάρη της αλλαγής. Η σαμπάνια έχει ορισμένα χαρακτηριστικά. ξέρουμε τι να περιμένουμε. Το Claret, επίσης, διάφορα όπως είναι. Ενώ, μια «Βουργουνδία» σας οδηγεί στο να περιμένετε ένα σύνολο χαρακτηριστικών, από τη μύτη μέχρι μια (ελπίζουμε) καλή μακρά επίγευση.

Οι διαφορετικές ποικιλίες σταφυλιών είναι οι πρώτες αιτίες. Σε ορισμένα κρασιά μπορείτε να τα εκχωρήσετε σε αμπελώνες ή τουλάχιστον σε περιοχές. Και φυσικά σε vintage. Αλλά πάνω από όλα είναι αυτό που θέλετε, ή τουλάχιστον ελπίζετε, όταν επιλέγετε και παραγγέλνετε αυτό ή εκείνο το κρασί. Μπορείτε να το ονομάσετε «τυπικότητα». Η ικανοποίηση των προσδοκιών είναι ο κύριος λόγος για τους ελέγχους ονομασιών και τα διάφορα ισοδύναμά τους.

Όσον αφορά το εμπόριο κρασιού επικρατούσε στο παρελθόν, ας το πούμε, μια ευρεία άποψη, που υποστήριζε (για να το θέσω θετικά) ότι την αυθεντικότητα ήταν λιγότερο σημαντική από την «ικανοποίηση του πελάτη». Η Βουργουνδία αναμειγνύονταν συνήθως από τους διαπραγματευτές και συχνά ενισχύονταν με την Αλγερινή. Το Château Lafite, κάποια στιγμή, ήταν «Ερμιτάζ». Ίσως μπορείτε να χρονολογήσετε την απαίτηση για αυθεντικότητα στον βαρόνο Philippe de Rothschild τη δεκαετία του 1920, όταν αποφάσισε να εμφιαλώσει ολόκληρη την παραγωγή του Mouton στο Château στο Μπορντό.

Στη δεκαετία του 1960, ο συνήγορος των δικαιωμάτων των καταναλωτών Ralph Nader ξεκίνησε ένα κλίμα δυσπιστίας που βρήκε εύκολο στόχο στο κρασί. Ενώ, οι Βρετανοί οινόφιλοι εμπιστεύονταν τους εμπόρους κρασιού τους, η αμερικανική αγορά μετά την απαγόρευση ήταν λιγότερο αξιόπιστη, υποπτευόμενη μια απάτη πίσω από κάθε ετικέτα.

Υπήρξαν παράπλευρες ζημιές. Μόνο η καλλιέργεια σταφυλιών δεν σας κάνει ειδικό στο κρασί. Στη Βρετανία υπήρχαν επαγγελματίες των οποίων οι δεξιότητες είχαν λίγες αντίστοιχες στη Γαλλία. Το “Bottled at the domaine” θα μπορούσε να είναι ένα πορτοκαλί φως. Πόσο πολύτιμη ήταν η αυθεντικότητα σε κάθε περίπτωση, αν το κρασί δεν ήταν πολύ; Μπορείς να είσαι και αυθεντικός και ανίκανος. Αλλά αν αλλάζετε τη συνταγή, πρέπει να μας το πουν.

Μερικές φορές έχω υποστηρίξει έναν ευρύτερο ορισμό του κρασιού, για να κάνω χώρο για νέα έμπνευση. Υποστηρίζω επίσης ότι οι παραδόσεις πρέπει να προστατεύονται. Οπότε, όχι Touriga στο Μπορντό. Μπορούμε να μην έχουμε και τα δύο; το παλιό και το νέο;

 

Πηγή: decanter.com

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Εντυπωσιακά ήταν και φέτος τα αποτελέσματα των κρασιών του Κτήματος Κώστα Λαζαρίδη που συμμετείχαν σε επιλεγμένους, υψηλού κύρους διεθνείς διαγωνισμούς.

REPORTS

Με επίκεντρο τον περιηγητικό τουρισμό, τον οινοτουρισμό και τα γαστροπολιτισμικά αφηγήματα ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής δικτυώνεται με το Δήμο του Saint Sebastian της Ισπανίας.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στην κορυφή του λόφου που στέκει πάνω το χωριό Αδάμ, σε υψόμετρο περίπου 300 - 350 μέτρων από τη θάλασσα, με φόντο τον Χορτιάτη...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Με βάση τα στοιχεία που παρέχει το δίκτυο φερομονικών παγίδων τoυ Περιφερειακού Κέντρου Φυτοπροστασίας Καβάλας, η πτήση της τρίτης γενεάς του εντόμου συνεχίζεται με...

Copyright © 2020 | Η Υπηρεσία Winetrails.gr είναι Ιδιοκτησία της Εταιρίας Green Box A.E.