Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Απόπειρα Ουγγαρίας να εδραιώσει τα κρασιά της στην ανερχόμενη αγορά της Κίνας

Η Ουγγαρία έχει στρέψει για τα καλά το «βλέμμα» της στην αγορά της Κίνας και τις ευκαιρίες που παρουσιάζει για τα κρασιά της, όπως αποδεικνύει νέα προωθητική καμπάνια που, φυσικά, έχει στο επίκεντρο της τα ξακουστά Tokaj. Η πρωτοβουλία του οργανισμού Wines of Hungary, έχει ως στόχο της εδραίωση των οίνων της ευρωπαϊκής χώρας στην ραγδαία αναπτυσσόμενη, δυναμική, αλλά ταυτόχρονα πολύπλοκη αγορά της Κίνας.

Η εν λόγω ενέργεια ουσιαστικά αποτελεί μέρος μιας συλλογικής απόπειρας της Ουγγαρίας να εδραιώσει την παρουσία της στην Ασία, εκμεταλλευόμενη τις ακόμα αναπτυσσόμενες αγορές κομβικών χωρών όπως η Κίνα και η Νότια Κορέα.

Η προωθητική καμπάνια θα διαρκέσει από τον φετινό Σεπτέμβριο μέχρι και τον Μάρτιο, και αποτελεί την πρώτη οργανωμένη απόπειρα της Ουγγαρίας να προωθήσει τα κρασιά της στην αγορά της Κίνας. Αποτελείται από μια πολύπλευρη προσέγγιση για την πληροφόρηση των καταναλωτών της ασιατικής χώρας σχετικά με την μεγάλη γκάμα οίνων που έχει να προσφέρει, από τις ξηρές ποικιλίες από ηφαιστιογενή εδάφη, μέχρι και τα πιο διάσημα γλυκά κρασιά της περιφέρειας Tokaj.

Στις δράσεις του προγράμματος περιλαμβάνεται και μια τριήμερη περιήγηση των ουγγρικών οίνων σε κομβικές πόλεις της Κίνας, όπως η Σενζέν και η Σαγκάη, στα πλαίσια της οποίας θα διεξαχθεί μια σειρά εκδηλώσεων, από masterclasses μέχρι και γευσιγνωσία, που στοχεύουν τόσο στους επαγγελματίες στον χώρο του οίνου, όσο και στους κινέζους καταναλωτές. Ανάμεσα σ’ αυτούς που θα δώσουν το παρόν στην εκδήλωση είναι και ο πρώτος master of wine της Κίνας, Fongyee Walker, που θα παραδώσει εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέμα την πλούσια αμπελουργική κληρονομιά της Ουγγαρίας.

Πέρα από τις δια ζώσης ενέργειες η καμπάνια του Wines of Hungary περιλαμβάνει και διαδικτυακές στρατηγικές marketing, με τους Ούγγρους οινοπαραγωγούς να εισέρχονται στα σημαντικότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, όπως το WeChat, και να συνάπτουν συνεργασίες με influencers, ώστε να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές, εκμεταλλευόμενοι την ιδιαίτερα ενεργή διαδικτυακή κοινότητα της χώρας στα social media.

Προκειμένου να διασφαλίσει την επιτυχία της καμπάνιας ο οργανισμός συνεργάστηκε με τη συμβουλευτική εταιρεία σε θέματα επωνυμιών, Nimbility, που διαθέτει μια ομάδα ειδικών με μεγάλη εμπειρία στην αγορά της Κίνας, και που αναγνωρίζει και κατανοεί τις καταναλωτικές συνήθειες των Ασιατών. Η εταιρεία θα αναλάβει και την διεξαγωγή ενός διαδικτυακού σεμιναρίου, με στόχο την πληροφόρηση των Ούγγρων αμπελουργών για τις ιδιαιτερότητες της αγοράς της Κίνας, επιτρέποντας τους να σχεδιάσουν στρατηγικές εστιασμένες στο να αντιμετωπίσουν τις πολυπλοκότητες της αγοράς.

Την σημασία της καμπάνιας αναγνώρισε και ο κυβερνητικός επίτροπος σε θέματα προώθησης κρασιών της Ουγγαρίας, Pal Rokusfalvy, που εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιτυχία του προγράμματος, χάρη στη συνεργασία με την Nimbility και του μεγάλου ενδιαφέροντος που δείχνουν το τελευταίο διάστημα οι κινέζοι για εξερεύνηση νεών περιοχών και ποικιλιών οίνου.

Αποκορύφωμα της καμπάνιας αναμένεται να αποτελέσει και ένα gala στην ουγγρική πρεσβεία στο Πεκίνο, με στόχο την περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεων με τους ειδικούς της κινεζικής αγοράς, το οποίο θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μια εκδήλωση γευσιγνωσίας που απευθύνεται στους διακινητές και στους μεταπωλητές της Κίνας, ώστε να μπορέσουν να γνωρίσουν όλες τις ποικιλίες που έχει να προσφέρει η βιομηχανία οίνου της Ουγγαρίας.

Παρότι τα Tokaj αποτελούν αναμφίβολα την ναυαρχίδα των ουγγρικών οίνων, όπως αναφέρει και διευθύντρια του τμήματος πωλήσεων και marketing της Nimbility στην Κίνα, Nichole Mao, η ευρωπαϊκή χώρα διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών κρασιών όπως τα κόκκινα της περιφέρειας Eger και τα λευκά της περιοχής Balaton, και στόχος προγράμματος είναι να εξοικειώσουν και τους κινέζους καταναλωτές με τις λιγότερο γνωστές ποικιλίες.

Τα κρασιά από ηφαιστιογενή εδάφη, όπως αυτά στις περιοχές Eger και Balaton είναι αυτά που μπορούν να ξεχωρίσουν ευκολότερα στις προτιμήσεις των κινέζων καταναλωτών, οι οποίοι δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για πολυτελή κρασιά, με το terroir και τις παραγωγικές μεθόδους παραγωγής της Ουγγαρίας να αποτελούν σημαντικό κομμάτι της προωθητικής ενέργειας.

Παράλληλα με την καμπάνια στην Κίνα, το Wines of Hungary θα τρέξει και μια αντίστοιχη προωθητική ενέργεια στην αγορά της Νότιας Κορέας, δείχνοντας το ισχυρό ενδιαφέρον της Ουγγαρίας να εδραιώσει την παρουσία της στην αγορά της Ασίας και να εκμεταλλευτεί τις πολλές ευκαιρίες που παρουσιάζει για τα κρασιά της. Όπως αναφέρει ο Rokusfalvy, η Νότια Κορέα αποτελεί έναν εξίσου δελεαστικό προορισμό για τους ουγγρικούς οίνους, αφού η αγορά της συνεχίζει να εξελίσσεται και να ωριμάζει.

Με πληροφορίες από Vinetur

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Δεν έχει τέλος η πτώση των πωλήσεων οίνου στις ΗΠΑ, με δεδομένα της Ένωσης Xονδρεμπόρων Κρασιού και Spirits της Αμερικής (WSWA) να αναφέρει πως...

REPORTS

Οι οινοπαραγωγοί της Νέας Ζηλανδίας κυκλοφόρησαν τον Οδικό Χάρτη για το κρασί της Νέας Ζηλανδίας με στόχο το μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα έως το 2050....

REPORTS

Σε πέντε εβδομάδες, οι Αμερικανοί ψηφοφόροι θα προσέλθουν στις κάλπες για να εκλέξουν τον νέο τους πρόεδρο. Το αποτέλεσμα θα επηρεάσει σημαντικά την παγκόσμια...

REPORTS

Συντελεστής σταθεροποίησης, εξαιρουμένων των χέρσων εκτάσεων, ανώτατο όριο στα 70 εκτάρια... Οι Βρυξέλλες δίνουν το πράσινο φως ώστε οι Γάλλοι αμπελουργοί να μπορούν να...

Διαβάστε επίσης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στην αρχέγονη ύπαιθρο της Αττικής, εδώ και τέσσερις γενιές η οικογένεια Παναγιώτου ασχολείται με το αμπέλι και το κρασί, δημιουργώντας με πολλή ενέργεια και...

REPORTS

Η Σαντορίνη αποτελεί έναν παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και, αναμφίβολα, σημαντικότατη συμβολή στη διεθνή της αναγνώριση διαδραματίζει ο γαστρονομικός και οινικός της πλούτος.

REPORTS

Αναρωτιέται ο μέσος καταναλωτής τι μπορεί να κάνει ένα κρασί, που πρώτη ύλη του είναι το σταφύλι, να μην είναι «vegan». Κι όμως... Δεν...

REPORTS

Ενθαρρυντικά ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη για το α’ εξάμηνο του 2024, με την οινοποιία να αυξάνει τον κύκλο εργασιών...