Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Αλλάζουν οι προτιμήσεις των Αμερικάνων στο κρασί, στροφή προς ελαφρότερες επιλογές

Προς τους πολυτελείς οίνους στρέφει το ενδιαφέρον του το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ, όπως δείχνουν τα στοιχεία από νέα έρευνα της εταιρείας που ειδικεύεται σε φορολογικά θέματα, Sovos, σύμφωνα με την οποία, παρότι οι πωλήσεις κρασιών μειώθηκαν κατά 11% σε όγκο μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, η αντίστοιχη αξία τους έπεσε, μόλις, κατά 5%. Παράλληλα, η μέση τιμή της φιάλης κυμαίνεται στα 45,33 ευρώ (+6%).

Σύμφωνα με την Sovos τα μεγάλα οινοποιεία που παράγουν περισσότερες από 500 χιλιάδες κούτες ετησίως, έχουν δει αύξηση των πωλήσεων τους κατά 14%, ενώ μικρότεροι παραγωγοί που εξάγουν συνολικού χίλιες κούτες και κάτω είδαν μια άνοδο του 13%. Άξιο αναφοράς είναι ότι η μέση τιμή των φιάλων από τα μικρότερα οινοποιεία ήταν υψηλότερη και βρισκόταν στα περίπου 64 ευρώ, ενώ οι μεγαλύτερες εταιρείες κυριάρχησαν στην αγορά με την τιμή των μπουκαλιών να βρίσκεται στα 20,5 ευρώ.

Οι δημοφιλέστερες ποικιλίες

Αναφορικά με τις δημοφιλέστερες ποικιλίες, το Sauvignon Blanc βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων και είναι η μόνη ανάμεσα στις 15 με τις μεγαλύτερες πωλήσεις που συνεχίζει να ακολουθεί ανοδική πορεία, με τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 3,3%. Κατά τον αντιπρόεδρο της εισαγωγικής εταιρείας Prestige Ledroit Distributing Co., Chris Schmid, οι πωλήσεις των Sauvingnon Blanc που διακινεί στην αμερικανική αγορά αυξήθηκαν κατά 150%, ξεπερνώντας ακόμα και το Cabernet Sauvignon, δείχνοντας μια στροφή προς πιο ανάλαφρα και φρέσκα κρασιά. Μετριοπαθή άνοδο είδαν και τα Cabernet Franc (+13%), Fume/Sauvignon Blanc (+2%) και Sangiovese (+11%).

Σε αντίθετη ρότα κινούνται οι πωλήσεις παραδοσιακών ποικιλιών, όπως το Cabernet Sauvignon, το Pinot Noir και το Chardonnay, που παρότι αθροιστικά αποτελούν το 54% του συνόλου των αποστολών οίνου, είδαν την αξία τους να πέφτουν κατά 3%-6%.

Διφορούμενη είναι η εικόνα στα αφρώδη κρασιά, με τις πωλήσεις σαμπάνιας να πέφτουν κατά 8,2% στην διάρκεια του περασμένου έτους, και την LVMH να σημειώνει κάθοδο της τάξεως του 15% στο πρώτο μισό του έτους, την ώρα που εναλλακτικές επιλογές, όπως οι οίνοι Prosecco και Cava ανθίζουν. Πιο συγκεκριμένα, η επωνυμία κρασιών Prosecco, La Marca, φαίνεται να αποτελεί την αγαπημένη επιλογή των Αμερικάνων με τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 6,7% τον Σεπτέμβριο.

Σε επίπεδο χωρών, τα γαλλικά κρασιά συνεχίζουν να αποτελούν βασικές επιλογές στις ΗΠΑ, με τον όγκο εισαγωγών τους στην αγορά της άλλης πλευράς του Ατλαντικού να αυξάνονται κατά 3,4%.

Πληροφορίες Vinetur

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Παρέα με μια φιάλη αφρώδες κρασί φαίνεται ότι παρακολούθησε την εκλογική αναμέτρηση για την ανάδειξη του 47ου Προέδρου των ΗΠΑ, μεγάλο μέρος του αμερικανικού...

REPORTS

Οι εισαγωγές κρασιού της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Ρωσία έχουν μειωθεί στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 20 ετών, καθώς από τις αρχές του 2023 εισέρχονται...

REPORTS

Τα «σκήπτρα» στις εισαγωγές κρασιού της Αφρικής πήρε η Ακτή Ελεφαντοστού, ξεπερνώντας την Νότια Αφρική, όπως δείχνουν στοιχεία της USDΑ, επιβεβαιώνοντας την θέση της...

REPORTS

Ο Ντόναλντ Τραμπ επανεξελέγη Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, μια εξέλιξη που θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά τη βιομηχανία κρασιού, ιδιαίτερα στην Ευρώπη. Μετά από...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες θα πουν την Τρίτη 12 Νοεμβρίου το «ύστατο χαίρε» στον Γιάννη Μπουτάρη, που πέθανε σε ηλικία 82 χρόνων το βράδυ...

REPORTS

Μια νέα οινοποιητική εταιρεία, η Sacred Mountain, μετρώντας μόλις 5 μήνες ζωής συνδέει το κρασί, με τα βήματα του πραγματικού και του Καζαντζακικού Αλέξη...

REPORTS

Την αδιαμφισβήτητη πρόοδο του κρητικού αμπελώνα και την επιστροφή του σε σπάνια κρασιά εγνωσμένης ταυτότητας, με όχημα τις γηγενείς ποικιλίες της μεγαλονήσου, ανέδειξε η...

REPORTS

Έκφραση πολιτισμού που δοξάζει το ελληνικό κρασί και τιμά την ανθρώπινη συμμετοχή στην εξέλιξη του αμπελοοινικού κλάδου, αποτέλεσε η εκδήλωση για την παρουσίαση του...