Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Αλλάζουν οι προτιμήσεις των Αμερικάνων στο κρασί, στροφή προς ελαφρότερες επιλογές

Προς τους πολυτελείς οίνους στρέφει το ενδιαφέρον του το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ, όπως δείχνουν τα στοιχεία από νέα έρευνα της εταιρείας που ειδικεύεται σε φορολογικά θέματα, Sovos, σύμφωνα με την οποία, παρότι οι πωλήσεις κρασιών μειώθηκαν κατά 11% σε όγκο μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, η αντίστοιχη αξία τους έπεσε, μόλις, κατά 5%. Παράλληλα, η μέση τιμή της φιάλης κυμαίνεται στα 45,33 ευρώ (+6%).

Σύμφωνα με την Sovos τα μεγάλα οινοποιεία που παράγουν περισσότερες από 500 χιλιάδες κούτες ετησίως, έχουν δει αύξηση των πωλήσεων τους κατά 14%, ενώ μικρότεροι παραγωγοί που εξάγουν συνολικού χίλιες κούτες και κάτω είδαν μια άνοδο του 13%. Άξιο αναφοράς είναι ότι η μέση τιμή των φιάλων από τα μικρότερα οινοποιεία ήταν υψηλότερη και βρισκόταν στα περίπου 64 ευρώ, ενώ οι μεγαλύτερες εταιρείες κυριάρχησαν στην αγορά με την τιμή των μπουκαλιών να βρίσκεται στα 20,5 ευρώ.

Οι δημοφιλέστερες ποικιλίες

Αναφορικά με τις δημοφιλέστερες ποικιλίες, το Sauvignon Blanc βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων και είναι η μόνη ανάμεσα στις 15 με τις μεγαλύτερες πωλήσεις που συνεχίζει να ακολουθεί ανοδική πορεία, με τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 3,3%. Κατά τον αντιπρόεδρο της εισαγωγικής εταιρείας Prestige Ledroit Distributing Co., Chris Schmid, οι πωλήσεις των Sauvingnon Blanc που διακινεί στην αμερικανική αγορά αυξήθηκαν κατά 150%, ξεπερνώντας ακόμα και το Cabernet Sauvignon, δείχνοντας μια στροφή προς πιο ανάλαφρα και φρέσκα κρασιά. Μετριοπαθή άνοδο είδαν και τα Cabernet Franc (+13%), Fume/Sauvignon Blanc (+2%) και Sangiovese (+11%).

Σε αντίθετη ρότα κινούνται οι πωλήσεις παραδοσιακών ποικιλιών, όπως το Cabernet Sauvignon, το Pinot Noir και το Chardonnay, που παρότι αθροιστικά αποτελούν το 54% του συνόλου των αποστολών οίνου, είδαν την αξία τους να πέφτουν κατά 3%-6%.

Διφορούμενη είναι η εικόνα στα αφρώδη κρασιά, με τις πωλήσεις σαμπάνιας να πέφτουν κατά 8,2% στην διάρκεια του περασμένου έτους, και την LVMH να σημειώνει κάθοδο της τάξεως του 15% στο πρώτο μισό του έτους, την ώρα που εναλλακτικές επιλογές, όπως οι οίνοι Prosecco και Cava ανθίζουν. Πιο συγκεκριμένα, η επωνυμία κρασιών Prosecco, La Marca, φαίνεται να αποτελεί την αγαπημένη επιλογή των Αμερικάνων με τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 6,7% τον Σεπτέμβριο.

Σε επίπεδο χωρών, τα γαλλικά κρασιά συνεχίζουν να αποτελούν βασικές επιλογές στις ΗΠΑ, με τον όγκο εισαγωγών τους στην αγορά της άλλης πλευράς του Ατλαντικού να αυξάνονται κατά 3,4%.

Πληροφορίες Vinetur

Advertisement
Advertisement

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Με τη διάγνωση και τις αρχικές θεραπείες που προβλέπονται για να βοηθήσουν τη βιομηχανία κρασιού να ξεπεράσει την κρίση της ήδη έτοιμες, οι ευρωβουλευτές...

REPORTS

Λύσεις για τα σημαντικότερα προβλήματα που ταλανίζουν την παγκόσμια βιομηχανία κρασιού, και σημείο συνάντησης για τις μεγάλες δυνάμεις του οίνου αποτελεί για ακόμα ένα...

REPORTS

Εξαιρετικά αποτελέσματα παρά τις δυσκολίες φαίνεται πως έδωσε η εσοδεία του 2022 για τα κρασιά προέλευσης Port, παρά τα πολλά προβλήματα που βασάνισαν τους...

REPORTS

Οι εξαγωγές κρασιού της Αυστραλίας ανέκαμψαν έντονα το 2024, καταγράφοντας αύξηση 34% σε αξία ήτοι στα 2,55 δις. αυστραλιανά δολάρια και 7% σε όγκο...

Διαβάστε επίσης

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η πολυαναμενόμενη οινική εκδήλωση «ΒορΟινά» των «Οινοποιών Βορείου Ελλάδος» επέστρεψε στην Αθήνα τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2025, γιορτάζοντας τα 20 χρόνια από την πρώτη...

REPORTS

Η βιομηχανία αφρωδών οίνων διερευνά νέες τεχνικές παλαίωσης για την ενίσχυση της γεύσης, την ανάδειξη των χαρακτηριστικών του terroir και τη βελτίωση της συνολικής...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Wine Club THESSALONIKI ’96, μια από τις παλαιότερες Λέσχες Φίλων του Κρασιού στην Ελλάδα, διανύει την 29η χρονιά λειτουργίας του.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η πολυαναμενόμενη οινική εκδήλωση “ΒορΟινά”, με τα εξαιρετικά κρασιά και αποστάγματα των «Οινοποιών Βορείου Ελλάδος» επιστρέφει και πάλι στο ετήσιο ραντεβού της με το...